|
|
|
|
| 2010-02-28 18:43 |
Polonia - Lech: Pewne zwyci?stwo Kolejorza! |
 Lech Pozna? wygra? 3:0 z Poloni? Warszawa w meczu 18. kolejki Ekstraklasy. Dwie bramki dla poznaniaków by?y dzie?em Roberta Lewandowskiego, a jedno trafienie zaliczy? Tomasz Miko?ajczak. W zespole Kolejorza zadebiutowa? kupiony zim? Siergiej Kriwiec. Pierwsza po?owa meczu up?yn??a pod znakiem wszechobecnego chaosu, który przewodzi? poczynaniom obu dru?yn. Sk?adnych akcji bramkowych by?o jak na lekarstwo, a zagrania obu dru?yn cechowa?a spora niedok?adno??. Gry nie u?atwia? stan murawy, oraz do?? wietrzna pogoda. Do jedynej gro?niej sytuacji dosz?o w 25 minucie, gdy po faulu na Robercie Lewandowskim s?dzia Hubert Siejewicz podyktowa? rzut wolny dla dru?yny Lecha Pozna?. Z 30 metrów mocno w ?rodek bramki uderza? S?awomir Peszko, ale ze strza?em poradzi? sobie golkiper gospodarzy, który odbi? pi?k? w gór?. Zagranie, które przypomina?o siatkarskie odbicie spowodowa?o, ?e futbolówka wyl?dowa?a na pi?tym metrze przed bramk? Polonii. Do pi?ki dopad? nie pilnowany przez nikogo Lewandowski i z najbli?szej odleg?o?ci wpakowa? j? do siatki gospodarzy. Dla Sebastiana Przyrowskiego nie by?o to jedyne tak nieudane zagranie. Bramkarz Czarnych Koszul regularnie popisywa? si? nieskutecznymi wybiciami. Zmiana wyniku nie spowodowa?a zmiany obrazu gry – do ko?ca pierwszej po?owy na boisku przewodzi? chaos i niedok?adno??.
Pocz?tek drugiej po?owy nie sta? równie? na zbyt wysokim poziomie. Gro?nie z rzutu wolnego w 53 minucie uderza? Semir Stili?. Zespó? Polonii stara? si? odwa?niej zaatakowa? bramk? lechitów. Efektem tych dzia?a? by?a akcja po której gro?nie g?ow? uderza? Sarvas. Dobr? interwencj? w tej sytuacji popisa? si? Buri?. Pi?karze Lecha mog? ?a?owa? niewykorzystanej okazji z 58 minuty gry, gdy Lewandowski wpad? w pole karne gospodarzy i stara? si? poda? do Siergieja Krawca. Zagranie zosta?o dobrze przechwycone przez zawodników Polonii. W 72 minucie pi?karze Lecha przeprowadzili pi?kn? akcj?. Pi?ka jak po sznurku w?drowa?a pomi?dzy lechitami, a? w ko?cu po podaniu Stilicia futbolówka dotar?a do Roberta Lewandowskiego, który spokojnie pokona? bramkarza gospodarzy i zdoby? swojego drugiego gola. W 75 minucie dosz?o do sporego zamieszania w polu karnym Lecha. Po interwencji Seweryna Gancarczyka w szesnastce go?ci pad? zawodnik gospodarzy – Janusz Gancarczyk. S?dzia pocz?tkowo chcia? podyktowa? rzut karny dla dru?yny Czarnych Koszul. Jednak po konsultacji z arbitrem liniowym zmieni? decyzj? i ukara? pi?karza Polonii ?ó?t? kartk?. Ko?cówka meczu nale?a?a do pi?karzy Kolejorza. Po jednej z ostatnich akcji w meczu wynik na 3:0 dla Lecha podwy?szy? wprowadzony w drugiej po?owie Tomasz Miko?ajczak. Polonia - Lech 0:3 (0:1) Bramki: Lewandowski 25', 72', Miko?ajczak 86' Polonia: Przyrowski - Soko?owski, Dziewicki, Jod?owiec, Brzyski, Mierzejewski, Andreu, Sarvas (58' Janusz Gancarczyk), Tra?ka, Pi?tek (46' Cortes), Ivanovski (74' Go??biewski) Lech: Buri? - Wojtkowiak, Bosacki, Arboleda, Djurdjevi?, Bandrowski (73' Seweryn Gancarczyk), Injac, Peszko (85' Miko?ajczak), Stili? (88' Zapotoka), Kriwiec, Lewandowski
|
|
| Autor: | 2010-02-28 18:43 | Źródło: w?asne | Czytań: 5111 | >> skomentuj to wydarzenie (98)
|
Zobacz także
>>
|
|
Komentarze
| tomrab | 2010-02-28 18:58 | | Pewne zwyci?stwo po pi?knych akcjach bramkowych,ale gra zostawia jeszcze sporo do ?yczenia.Jednak z kazdym dniem powinno byc coraz lepiej. |
| PiotrEkspert | 2010-02-28 19:00 | Brawa!Lech walczy? dzisiaj jak Mistrz ?wiata Wagi Ci??kiej ;). Spokojna gra, dobra gra w defensywie (Buric prawie bezrobotny), ale przede wszystkim ?wietna skuteczno?? (oprócz 1 sytuacji Lewego) i STILIC SHOW, ale zarz?d chcial go sprzedac...
ps. Cracovia to najwi?kszy przyjaciel Polonii, a Cracovia to nasz przyjaciel, wi?c niech mi kto? wyt?umaczy, dlaczego kibice Polonii krzyczeli: "Lech zdech Kolejorz!" czy co? z kur...? |
| beginner | 2010-02-28 19:02 | dla mnie slaba gra Lecha jedyna iskierka nadzieji to akcja po ktorej padla 2 bramka zaczelismy grac dopiero od 60 minuty ogladajac 1 polowe meczylem sie ogladajac ten mecz :////
ogladalem mecz Cracovi z Legia i powiem ze bedzie ciezko z Cracovia ://// pewnie znajac zycie bedzie remis
pierwsze koty za ploty liczy sie to ze mamy 3 pkt :)))
KKS!!! |
| PiotrEkspert | 2010-02-28 19:07 | | Nie wiem o co wam chodzi. Ogólnie jestem krytyczny wobec gry naszych pi?karza, ale dzi? zagrali bardzo dobrze... Zobaczcie w jakim stanie by?a murawa... Grali?cie w ogóle kiedy? w pi?ke na takim boisku? |
| beginner | 2010-02-28 19:10 | | zagrali dobrze??? Buhaha przestan kolego chyba ogladalismy inny mecz a moze ktorys z nas wypil za duzo piwa z tym ze ja nie pilem :PPP |
| lisekpn | 2010-02-28 19:13 | | mysle ze zagrali po prawnie z chwilowymi przeb?yskami.usprawiedliwienie to ?ciernisko a nie murawa oraz fakt pierwszego spotkania po 3 miesiacach przerwy. teraz powinno isc tylko do przodu. licz? sie 3 wa?ne pkt. |
| lisekpn | 2010-02-28 19:14 | | *poprawnie |
| maciej1976 | 2010-02-28 19:15 | | To, ?e grali na ??ce, walczyli i wygrali to nale?y si? ch?opakom szacunek. Przypominam, ?e do Wis?y tracili?my ju? 11 punktów a teraz tylko 5. Niech si? krakowiaczki teraz denerwuj?. Super weekend:-) |
| Ubot | 2010-02-28 19:15 | beginner - b?dziesz tylko ujada? czy mo?e podasz jakie? argumenty? Moim zdaniem mecz by? ?wietny. Druga bramka - stadiony europy, a ostatni gol, a w?a?ciwie asysta - miodzio.
Tylko tak dalej! |
| MaCiEjOoS | 2010-02-28 19:17 | @ PiotrEkspert
Ty jeste? krytyczny ? Hahaha Ty nawet jak grali padake to pisa?e? ?e ?wietny mecz itp... |
| Administer | 2010-02-28 19:17 | Problem chyba tylko w tym, ze ten sam zespol mogl rownie dobrze przegrac 4:0, ale odkad zszedl groteskowy i 3-IQ Bander wiedzialem, ze juz jest dobrze. Niestety, przy naszej rozpaczliwej obronie, nigdy nie wiem, czy zaraz nie bedzie bramki. Zielinskiemu sie znow upieklo, bo juz bedzie nie wypadalo nie wierzyc, ze to najlepszy sklad w lidze, a moze i dalej. A Krivets powinien chyba grac na innej pozycji.
Jak sie patrzy na kartki Lecha ( np. musniecie Garnka i... wejscia Diaza, to czlowiek sie zastanawia, czy to sport czy jakies zarty) |
| PiotrEkspert | 2010-02-28 19:17 | | beginner to zyciowy nieudacznik, a i kto wie czy nie mieszkaniec wawy... Kolejny onetowiec leczacy kompleksy na necie... |
| PiotrEkspert | 2010-02-28 19:18 | | Widze, ze wielu niezadowolonych z 3-0, 3pkt, i gry Lecha... |
| deppesz | 2010-02-28 19:22 | pi?kny wynik cho? gra do poprawienia,ale si? bardzo ciesze z 3 pkt.
PiotrExpert... to pewnie na takich zasadach co Lech Arka Cracovia maj? zgod? gdzie Lech razem z ?ks sie ustawia na Motor itd. a Arka z ?ks raczej nie maj? po drodze... :)
Dzi? licz? sie 3 pkt. Pozdrawiam |
| beginner | 2010-02-28 19:25 | ubot ja w przeciwienistwie do Ciebie patrze na caly mecz a nie na ostatnie 30 minut postaraj sobie przypomniec 100 tysiecy nie celnych podan naszych wykop pilki do przodu o obronie juz nawet nie wspomne zastanow sie i przypomnij mi 2 sytuacje ktore zapamietales z pierwszej polowy jesli chodzi o "dobra" gre Lecha :)))
Piotrze jestem z wawy z samego centrum :D lecze kompelksy bo napisalem swoje zdanie ktore sie Tobie nie podoba :d ale jestes ograniczony ja podtrzymuje swoje zdanie szalu nie bylo |
| tomrab | 2010-02-28 19:29 | Przegrywamy-?le,wygrywamy tez ?le.Czego wy ku?wa w ko?cu chcecie?!
Poziom paru wypowiedzi jest osza?amiaj?co niski.Szkoda,ze dla niektórych nie ma zakazu dost?pu do internetu. |
| maciej1976 | 2010-02-28 19:31 | | A tak w ogóle, to kto? jeszcze ekscytuje si? transferami i polityk? Wojciechowskiego? Jeszcze niedawno paru tu takich pisa?o. |
| lisek31071990 | 2010-02-28 19:32 | | Bo?e ale niektorym sie juz w du... poprzewracalo!!! 3:0 a inni jeszcze narzekaja:/...dla mnie elegancko:)...widac ze jak stilic ma troche miejsca to pokazuje co potrafi :D Brawo i widac znowu bylo ta chec walki:) |
| rcicho | 2010-02-28 19:32 | Bardzo dobry mecz Lecha. Polonia mia?a du?e k?opoty z przedostaniem si? w pobli?e naszego pola karnego i stwarzaniem sobie okazji podbramkowych. Lech zabójczo skuteczny. Znakomity mecz Stilica z którego poda? pad?y 2 bramki. Lewy klasa. Kriwets te? nie?le cho? jeszcze troch? zagubiony.
Do Wis?y ju? tylko 5 punktów i az 5 punktów straty. B?dzie ciekawie. |
| maciej1976 | 2010-02-28 19:34 | | tomrab, ja ju? dawno przesta?em odpisywa? na ma?o inteligentne wypowiedzi. Zrób tak samo, olej tych wszystkich malkontentów a si? lepiej poczujesz. |
| Administer | 2010-02-28 19:40 | @tomrab: Kolega chyba jakis... za przeproszeniem... demokrata. Stale by kogos wywalal, by zachowac poziom... (domyslam sie...) tomraba.
A my sie przeca tylko uczymy by osiagnac twoj i twego kumpla d***84 niedoscigly poziom i blyskotliwosc. Niemniej zgoda! Mile zlego poczatki ;) |
| Ubot | 2010-02-28 19:43 | | beginner - nie zauwa?y?em ?eby? siedzia? ko?o mnie, wi?c nie oceniaj co widzia?em a czego nie. Ja by?em spragniony meczu Lecha i doczeka?em si? ?adnej gry, co odzwierciedla wynik. Jak ci ?le z trzybramkowym zwyci?stwem to kibicuj Barcelonie. Oni graj? ?adniej, nie w?tpi?. |
| almelo | 2010-02-28 19:46 | | PiotrEkspert popieram. Do stanu nazwijmy to murawy dodalbym kilkumiesieczna przerwe od pilki ,ktora pilkarze musza odbyc. Dzis nalezy sie cieszyc i pogratulowac zespolowi. Od jutra koncentrujemy sie na Cracovii! |
| beginner | 2010-02-28 19:50 | oj niektorzy nie potrafia czytac ze zrozumieniem powtarzam napisalem dla mnie slaba gra Lecha liczy sie to ze mamy 3 pkt i wszystko ehhhhhh
ubot nie musialem siedziec kolo Ciebie zeby widziec co ogladalem niech zgadne :)) skoro wypowiadasz sie o meczu ogladales go :D
|
| maciej1976 | 2010-02-28 19:51 | | Jaby co niektórzy kibicowali Barcelonie to te? byliby niezadowoleni, bo wczoraj wygrali z Malag? u siebie po takiej sobie grze tylko 2:1. Niektórym nie dogodzisz NIGDY! |
| luke83 | 2010-02-28 19:52 | | 3 gole na wyje?dzie, z czego 2 po pi?knych kombinacyjnych akcjach, a gdyby liniowy mia? lepszy refleks, to by?yby jeszcze ze dwie takie akcje (nie by?o spalonych). Ale oczywi?cie grali?my padak?... :] Pierwszy mecz w rundzie, ?wietne zgranie z przodu, troch? gorzej z ty?u, szacun dla Lewego i Semira, niepotrzebna kartka Seweryna (gra? jakby by? z?y na ca?y ?wiat, a szczególnie na Janusza), wej?cie smoka Miko?ajczaka (co? czu?em, ?e strzeli)... wg mnie bardzo dobra postawa Lecha, cho? Polonia gra?a do?? ospale - s?aby pressing i oddawanie pola... albo po prostu za bardzo si? do przodu rzucili w drugiej po?owie. Ja tam jestem zadowolony. Brawo Kolejorz! |
| Toshi | 2010-02-28 19:52 | | Naj?atwiej siedzie? na dupie przed komputerem i krytykowa?. Wygrali?my 3-0 z do?? wymagaj?cym rywalem na trudnym terenie i beznadziejnej murawie. Je?eli to komu? nie wystarczy proponuj? przerzuci? si? na kibicowanie samograjom pokroju Realu czy Interu Mediolan. Ja widzia?em niez?? momentami gr? i du?y potencja? dru?yny jako ca?o?ci. Plan zosta? wykonany. P?aczkom i tak nikt nie dogodzi. |
| beginner | 2010-02-28 20:07 | ehhhhhhh czlowiek wyrwazil swoje zdanie i odrazu lawina glupich komentarzy moje zdanie jest takie ze Lech slabo zagral (podkreslam chodzi mi o styl nie o wynik)przepraszam ze sie nie znam ale uszanujcie moje zdanie a nie jezdzicie mi ://// bleee
najlatwiej siedziec na dupie przed komputerem i krytykowac ze ktos ma inne zdanie
przeciez Polonia grala na innym boisku zajmuje 1 miejsce w tabeli i to byl jej 12 mecz w rundzie wiosennej :)))
ehhhhhh |
| 8067 | 2010-02-28 20:13 | | WYGRALI?MY I TO SI? LICZY. PIERWSZA PO?OWA POZOSTAWIA WIELE DO ?YCZENIA ALE DRUGA O WIELE LEPSZA. POLONIA ATAKOWA?A A MY STRZELALI?MY GOLE. |
| kuba1922 | 2010-02-28 20:13 | A czy Polonia grala skladne akcje i miala tyle celnych podan? Nasi przynajmniej probowali, az w koncu zaczelo cos wychodzic po opanowaniu pilki na tym klepowisku.
Ciesze sie ze Kriwiec dobrze wprowadzil sie do zespolu i Stilic wreszcie pokazal ze nie zapomnial jak sie podaje, uderza itd.
Indywidualnie nie ma co komentowac bo wszyscy zagrali dobrze. Nie jakos cudownie ale DOBRZE.
|
| romak | 2010-02-28 20:39 | Posz?y konie po betonie... a? si? boj? w??czy? do tej dyskusji... Przede wszystkim jest to bardzo trudny mecz do oceny - dlatego powinni?my by? dla siebie nawzajem bardziej wyrozumiali. Mam podwójna satysfakcj?, gdy? przed meczem obstawi?em 3:0 dla nas. Powiem tak: pierwsza po?owa i 15 min. drugiej to by? dramat!!! Nasi pomocnicy nie potrafili wymieni? mi?dzy sob? dwóch podkre?lam DWÓCH celnych poda?. Jakie? przebijanki, straty - jeden wielki totalny chaos (oczywi?cie na usprawiedliwienie stan murawy). Na szcz??cie uda?o si? zdoby? bramk?... To, co prezentowa? Bandrowski - z szacunku przemilcz?. Ostatnie 25 min. wreszcie zacz?li?my gra? pi?k? i na efekty nie trzeba by?o d?ugo czeka?. Akcja na 2:0 to jaki? kosmos... a na 3, to ju? tylko wisienka na torcie. ?wietny Lewy i Stli?. Pokaza? si? Krivec, szarpa? Peszko. Wielkie brawa za gr? w ostatnim fragmencie meczu i podzi?kowania za te niezb?dne punkty. Mimo ogromnych problemów z gr? koncertowo zgolili?my frajerów i z tego nale?y si? cieszy?. Pozostaje pytanie: w którym miejscu tak naprawd? jeste?my? Odpowied? poznamy za tydzie?.
Pozdrawiam |
| rafi30 | 2010-02-28 20:41 | | tak na rozpalone glowy- juz waidomo dlaczego Kriwiec kosztowal 300 tys eur a Muras 3 mln ! |
| szypa | 2010-02-28 20:47 | Nie b?d? narzeka?, pocz?tek sezonu na 3:0 z przereklamowan? Poloni? cieszy i oby dru?ynom potwierdza miejsce w szeregu. Akcje rozgrywane jak na treningu, dobre wej?cie Miko?ajcaka, waleczny Peszko ... na pocz?tek naprawd? nie?le.
?mieszy mnie dzia?alnie C+, którego technicy postawili mikrofony tylko przy sektorze kibiców Polonii tak, by nie by?o s?ychac naszych. Ale ja i tak ich s?ysza?em :) |
| rafi30 | 2010-02-28 20:54 | | Toschi a miales chodzic na rezerwy-dobrze pamietam ?? twoja noga miala nie stanac na Bulgarskiej ale ..tylko krowa nie zmienia pogladow! Pouczasz innych po tej kopaninie-widac zmiana pogadow! |
| mkass | 2010-02-28 21:01 | | romak trafnie podsumowa? mecz, a ja tylko dodam ?e Slawek znowu durn? kartk? dosta? niestety. |
| BigC | 2010-02-28 21:21 | Dlaczego nikt nie chwali Buricia? :) On jest niesamowity i chyba niedoceniany, przy Kot. lub Kasp. stracilibysmy dzis 3 gole na pewno :] A tak sobie Buric broni sytuacje sam na sam , albo celne strzaly z dystansu popychane przez wiatr :]
O kartkach dla Peszki to chyba bedzie mozna niedlugo napisac ksiazke :] juz chyba dostal za wszystko co mozna :] |
| BigC | 2010-02-28 21:24 | | a tak przy okazji, fajna animacja :) http://www.youtube.com/watch?v=sP1aevYckNk |
| Administer | 2010-02-28 21:46 | Dlaczego nikt nie chwali Mikolajczaka? :) On jest niesamowity i chyba niedoceniany. Dzieki niemu Polonia wszak stracila 3ciego gola....
Rycerze wiosny? - jakze by inaczej... |
| ManiakTV | 2010-02-28 22:06 | | Co tu du?o pisa?. Gratulacje dla pi?karzy. ?wietny wynik! |
| szymon1 | 2010-02-28 22:55 | | Mecz z Poloni? - to ju? historia . Przed nami Cracovia . Bardzo niwygodny rywal dla Lecha. B?dzie ci??ko ! |
| maciej1976 | 2010-02-28 23:23 | | Damy rad?!!! |
| mas que un club | 2010-02-28 23:24 | | Panowie drodzy my?l?, ?e mimo wszystko odrobina ch?odnego spojrzenia by niektórym nie zaszkodzi?a. Lech przeprowadzi? co najmniej 5-6 fantastycznych akcji znamionuj?cych organizacj? gry na poziomie naszych najlepszych spotka? w pucharze UEFA. Jestem po tym meczu wniebowzi?ty naprawd? to by?o ?wietne uczucie zobaczy? chocia?by bramki na 2:0 i 3:0. Nie b?dzie jednak w tym ani krztyny malkontenctwa je?eli pozwol? sobie zauwa?y?, ?e takie akcje udawa?y nam si? dopiero gdy Polonii zacz?? pali? si? grunt pod stopami, odpu?ci?a pressing i pojawi?y si? dziury pomi?dzy jej formacjami co pozostawi?o nam du?o swobody. Genialna akcja na 2:0 nie wpisuje si? do ko?ca w ten schemat, nie mniej jednak nasza gra ofensywna, a w?a?ciwie brak pomys?u na ni?, do 60 minuty by?a zatrwa?aj?ca. Pierwszej po?owy nie da?o si? ogl?da?. Co wi?cej nasza gra obronna w przeci?gu ca?ego meczu wygl?da?a dramatycznie, przeradzaj?c si? chwilami w rozpaczliw? obron? Cz?stochowy. Odnosz?c si? do stanu murawy, która oczywi?cie by?a równa dla obu dru?yn, chcia?bym podkre?li?, ?e kilka naszych akcji pokaza?o, ?e ??ka ??k?, kartoflisko kartofliskiem, aczkolwiek wystarczy odrobina techniki i inwencji i mo?na kopiowa? Kataloni?. Stili? naprawd? potrafi zagra? wspaniale(wierz?, ?e b?dzie tych zagra? zoraj wi?cej) ale wspania?ym pi?karzem ogó?em to w tej dru?ynie jest tylko Buri?. Faktycznie, jak kto? zauwa?y? Krivets lepiej wygl?da? w ?rodku ni? na skrzydle. Wniosek jest jeden, ?e powinien on skupi? si? na klepaniu pi?eczki ze Stiliciem i reszt?, natomiast w kwestii rajdów i do?rodkowa? powinien odci??y? go lewy obro?ca. Ogólnie rzecz bior?c kilka razy zagrali?my place liza? i przy wyci?gni?ciu odpowiednich wniosków przez dru?yn? mo?emy z optymizmem czeka? na nast?pne spotkania. |
| rafi30 | 2010-03-01 00:24 | | zna ktos ceny biletow na Craxe? |
| fifny lofer | 2010-03-01 01:29 | pi?knie, znowu ZNAWCY przekuwaj? sukces w pora?k?. Ot takie debilne gadanie typu dlaczego J.Kowalczyk nie zdoby?a medalu platynowego? PGE wygrywaj?c strzeli? na bramk? CELNIE 1 raz, Legia mo?e trzy. Lech, wygrywa 0-3 te? ?le. We?cie rycynus , niezbyt zaszkodzi i niezbyt pomo?e. Komu Wy kibicujecie ZNAWCY?
ps: gdzie dy?urne biadolenie ?e nie gra u nas Traore? ?e nie ma Cueto? ?e Miko?ajczak to nie Trytko i ?e Lech nie ma instynktu mordercy? Robicie jaja narzekaj?c po tak okaza?ym zwyci?stwie. Niech graj? jak ?amagi i zawsze wygrywaj? 2-0. 3-0. Niech zagraj? jak Barcelona i zlej? Leg??! Wystarczy. |
| klemens | 2010-03-01 06:52 | | Pierwsze z trzynastu,jeszcze dwanascie i po ptokach.Chodzi mi oczywiscie o zwyciestwa,to wiadomosc dla mniej kumatych.Zagralismy tak jak powinno sie grac na wyjazdach.Fajerwerkow nie bylo,ale czy na takim klepisku mozna sobie pozwolic na gre finezyjna?Stara zasada mowi ze zwyciescow sie nie s?dzi wiec i ja zastosuje sie do tej zasady.Przed wiosennymi meczami zalozylem ze jak wszystkie wygramy to bedzie ciekawie i chyba bedzie co opijac z glosem i i rcicho na rynku,pierwszy krok zrobiony,jeszcze tylko dwanascie. |
| klemens | 2010-03-01 06:52 | | Pierwsze z trzynastu,jeszcze dwanascie i po ptokach.Chodzi mi oczywiscie o zwyciestwa,to wiadomosc dla mniej kumatych.Zagralismy tak jak powinno sie grac na wyjazdach.Fajerwerkow nie bylo,ale czy na takim klepisku mozna sobie pozwolic na gre finezyjna?Stara zasada mowi ze zwyciescow sie nie s?dzi wiec i ja zastosuje sie do tej zasady.Przed wiosennymi meczami zalozylem ze jak wszystkie wygramy to bedzie ciekawie i chyba bedzie co opijac z glosem i i rcicho na rynku,pierwszy krok zrobiony,jeszcze tylko dwanascie. |
| romak | 2010-03-01 07:25 | klemens: na Twoje pytanie, czy na tym kartoflisku mo?na pozwoli? sobie na finezyjn? gr? odpowied? brzmi TAK - jak tylko zacz?li?my gra? spokojnie pi?k?, to efekty same przysz?y. Masz racj? - zwyci?zców si? nie s?dzi... ale nale?y wyci?ga? wnioski z tego, co w tym meczu by?o z?e, a by?o tego du?o. fifny lofer: przeczyta?em wszystkie komenty i nie widz? aby kto? przerabia? sukces w pora?k?, a na naczelnego ZNAWC? z ca?? pewno?ci? wyrastasz tutaj TY. Wygrali?my 3:0 po dwóch kapitalnych akcjach - ale czy to oznacza, ?e nie by?o (nie boj? si? tego powiedzie?) ?enuj?co s?abej gry przez 60 min??? Znów zaklinasz rzeczywisto??? Jeszcze raz powtarzam, po tym meczu kluczowe pytanie jest takie: w którym miejscu jeste?my? czy w tym od 1 do 65 min, czy w tym od 65 do 90. Wierz?, ?e w tym drugim i ju? za kilka dni pi?karze nam to udowodni?. Jeszcze raz dzi?kuj? zawodnikom za te bezcenne 3 pkt. i prosz?, aby nie serwowali nam ju? wi?cej takich spektakli (gry) jak w pierwszej po?owie.
Pozdrawiam |
| tylko_kibic2 | 2010-03-01 07:46 | Powiem tak, gra si? tak jak przeciwnik pozwala.
I Lech tak zagra? i wygra? 3:0.
Czy móg? zagra? bardziej widowiskowo? Oczywi?cie ?e tak, ale co by by?o jakby by? wtedy remis?
Mo?na narzeka? na wszystkich ??cznie z trenerem, ale poczekajmy na koniec sezonu. Za niew?tpliwy sukces trenera uznaj? postawienie na Burica. Stilic maj?c konkurencje w Kriwiecu, zaczyna walczy? o pi?k?, wczoraj wreszcie gra?o 11 pi?karzy. Czy w pe?ni wykorzystali swoje mo?liwo?ci? Raczej nie, ale to chyba jest pozytywne, skoro Lech i tak wygra? 3:0. |
| romak | 2010-03-01 07:48 | Jeszcze s?owo o indywidualnych laurkach: rzecz jasna Buri? znów stan?? na wysoko?ci zadania i plus dla Miko?ajczaka, który co prawda dosta? pi?k? na tacy do pustaka, ale to te? jest sztuk? znale?? si? w odpowiednim miejscu i czasie.
Pozdrawiam |
| Popiel | 2010-03-01 07:55 | Witam
S?owem wst?pu - czytam lechpoznan.net od d?u?szego czasu, a? przyszed? moment, ?e zebra?em si? do rejestracji :)
A teraz do rzeczy.
Niedzielny mecz wygrali?my i to si? w ostatecznym rachunku liczy!
Jestem jednak po stronie tych, którzy oceniaj? pierwsze 60min jako ?enuj?cy spektakl.
Sk?d ta ostra ocena mimo zwyci?stwa..., a st?d, ?e nie mo?emy/cie patrze? tak krótkofalowo. Dru?yna na majstra i dalej Lig? Mistrzów, lub w razie dalszego miejsca na podium PUEFA musi pokazywa? poziom co najmniej z zesz?ej edycji PUEFA. Tak, jest jeszcze 13 meczy do ogrania, ale nie mo?emy wzorem zarz?du oszukiwa? si?, ?e zwyci?stwa tak? gr? jak na Polonii pozwol? nam na zawojowanie Europy.
Niemniej zwyci?stwo bardzo cieszy. Teraz pora na Cracovi?, która wbrew pozorom rozegra?a b. dobre spotkanie i spodziewam si? ostrej walki u nas.
Pozdrawiam |
| Popiel | 2010-03-01 07:55 | Witam
S?owem wst?pu - czytam lechpoznan.net od d?u?szego czasu, a? przyszed? moment, ?e zebra?em si? do rejestracji :)
A teraz do rzeczy.
Niedzielny mecz wygrali?my i to si? w ostatecznym rachunku liczy!
Jestem jednak po stronie tych, którzy oceniaj? pierwsze 60min jako ?enuj?cy spektakl.
Sk?d ta ostra ocena mimo zwyci?stwa..., a st?d, ?e nie mo?emy/cie patrze? tak krótkofalowo. Dru?yna na majstra i dalej Lig? Mistrzów, lub w razie dalszego miejsca na podium PUEFA musi pokazywa? poziom co najmniej z zesz?ej edycji PUEFA. Tak, jest jeszcze 13 meczy do ogrania, ale nie mo?emy wzorem zarz?du oszukiwa? si?, ?e zwyci?stwa tak? gr? jak na Polonii pozwol? nam na zawojowanie Europy.
Niemniej zwyci?stwo bardzo cieszy. Teraz pora na Cracovi?, która wbrew pozorom rozegra?a b. dobre spotkanie i spodziewam si? ostrej walki u nas.
Pozdrawiam |
| Popiel | 2010-03-01 07:55 | Witam
S?owem wst?pu - czytam lechpoznan.net od d?u?szego czasu, a? przyszed? moment, ?e zebra?em si? do rejestracji :)
A teraz do rzeczy.
Niedzielny mecz wygrali?my i to si? w ostatecznym rachunku liczy!
Jestem jednak po stronie tych, którzy oceniaj? pierwsze 60min jako ?enuj?cy spektakl.
Sk?d ta ostra ocena mimo zwyci?stwa..., a st?d, ?e nie mo?emy/cie patrze? tak krótkofalowo. Dru?yna na majstra i dalej Lig? Mistrzów, lub w razie dalszego miejsca na podium PUEFA musi pokazywa? poziom co najmniej z zesz?ej edycji PUEFA. Tak, jest jeszcze 13 meczy do ogrania, ale nie mo?emy wzorem zarz?du oszukiwa? si?, ?e zwyci?stwa tak? gr? jak na Polonii pozwol? nam na zawojowanie Europy.
Niemniej zwyci?stwo bardzo cieszy. Teraz pora na Cracovi?, która wbrew pozorom rozegra?a b. dobre spotkanie i spodziewam si? ostrej walki u nas.
Pozdrawiam |
| klemens | 2010-03-01 08:03 | | romak,pozwole sobie zostac przy swoim zdaniu.Na tym klepisku nie dalo sie grac finezyjnej pilki.To ze kilka razy udalo sie nam podkreslam udalo sie pograc pilka to w zasadzie jakis cud.Na zblizeniach kamery bylo dokladnie widac jak pilka kulana po murawie podskakuje i jak trudno nad nia zapanowac.Swoja droga Polonia powinna dostac sroga kare finansowa za przygotowanie murawy.Mamy rok 2010 a nie lata powiedzmy 70-te.A najlepiej by bylo aby spadla z ligi. |
| romak | 2010-03-01 08:07 | klemens: i tu si? z Tob? zgadzam. Wreszcie trzeba zacz?? wyci?ga? konsekwencje - za nieprzygotowanie murawy do meczu walkower.
Pozdrawiam |
| klemens | 2010-03-01 08:17 | | Na pocz?tku, jeszcze przed meczem, mocno przerazi?y nas warunki, w których przyjdzie nam si? zmierzy?.Wszystko b?dzie zale?e? od tego, jak uda si? przygotowa? boisko. Dzisiaj te? byli?my pe?ni obaw, bo tak naprawd? nie wiedzieli?my, czego si? spodziewa?. Kiedy po ko?cowym gwizdku wyszed?em na muraw? raz jeszcze, to niestety nie wygl?da?o to zbyt dobrze. Trawa jest mocno zryta i do ?rody wed?ug mnie niewiele da si? poprawi?.Fragmenty wypowiedzi Lewego po meczu z Polonia na temat boiska.W srode ma tam zagrac reprezentacja.PZPN i wszystko jasne. |
| doman | 2010-03-01 08:23 | Mamy niezawodnego Jasia Burica. Krivets ju? si? upora? z trem? i w Poznaniu chyba pozytywnie zaskoczy ale lepiej si? czuje raczej na ?rodku. Osobi?cie najbardziej ciesz? si? z bramki Miko?ajczaka, bo to nasza nadzieja w nie wzmocnionym jeszcze ataku i oby tak dalej. Gratulacje za zwyci?stwo i do zobaczenia na Bu?garskiej!
A malkontenci NIE NARZEKA?. Bo w tej grze chodzi o zwyci?stwo. Wi?c o co chodzi Panowie? |
| romak | 2010-03-01 08:30 | W tej grze chodzi tak?e o gr?! Cho? oczywi?cie lepiej brzydko wygra? ni? pi?knie przegra?. Nikt tu nie narzeka, próbujemy tylko w miar? obiektywnie oceni? to co si? dzia?o na boisku (w trosce o przysz?o??) wi?c nie wyskakujcie tu jeden z drugim z tekstami o znawcach, malkontentach i narzekaniu.
Pozdrawiam |
| tylko_kibic2 | 2010-03-01 08:42 | | romak mo?esz narzeka? na poziom, ale nie odmówisz pi?kna 2 akcji przy 2 i 3 bramce. Nawet Barcelona mog?aby takimi si? chwali?:) |
| romak | 2010-03-01 08:50 | tylko_kibic2: skoro bierzesz udzia? w dyskusji powieniene? zada? sobie trud przeczytania wcze?niejszych komentarzy. Oto zdanie z mojego pierwszego wpisu w tym temacie (?eby? nie mia? w?tpliwo?ci) "Akcja na 2:0 to jaki? kosmos... a na 3, to ju? tylko wisienka na torcie" Masz jeszcze jakie? pytania?
Pozdrawiam |
| tylko_kibic2 | 2010-03-01 09:02 | romak po co ta agresja?
Ale napisa?e? w grze chodzi o gr?, ci?gle mia?em pretensje do Zieli?skiego o brak strategii na mecz, tym razem (mog? si? myli?) znalaz? sposób na Poloni?. Oczywi?cie takich akcji Lech móg?by przeprowadzi? jeszcze kilka, kilkana?cie. Ale to wynik idzie w ?wiat. Co z tego ?e Cracovia gra?a ?adnie,ale to Legia wygra?a. Wis?a ca?? rund? jesienna gra?a fatalnie, ale wygrywa?a.
Moje zdanie jest takie, Lech zagra? optymalnie na Polonie i wygra?. To by? mecz o punkty, a nie pokazowy.
Ten mecz to jak gra Stilica, ca?y mecz mo?e sta? byle by? w odpowiednim czacie tam gdzie powinien by? i zagra? po swojemu. Lech zrobi? to samo. Wyszed? na boisko troch? posta?, pokopa? pi?k? zrobi? pare akcji i wygra? 3:0.
Dla niewtajemniczonych przypomn? narzekania z poprzedniego sezonu. Pi?ka no?na to nie jazda figurowa, licz? si? bramki a nie wra?enia artystyczne. Wol? te 3:0 ni? 3:3 po pi?knym meczu.
Pozdrawiam i przepraszam jak urazi?em. |
| oliwia242 | 2010-03-01 09:13 | | Rzeczywi?cie w pierwszej po?owie ci??ko by?o te mecz ogl?da?.Pocz?tek drugiej te? nie ciekawy,ale te dwie akcje przy bramkach na 2:0 i 3:0 có? Barcelona by si? nie powstydzi?a.Z tego wida?,?e ch?opaki potrafi? zagra? tak? pi?k?,?e chce si? ogl?da?.Oczywi?cie jest jasne ,?e ca?ego meczu tak si? gra? nie da,i tylko jest pytanie czy w dalszej cz??ci sezonu Lech b?dzie gra? tak jak w pierwszej po?owie,czy tak jak w ko?cówce drugiej.?e ich na to sta? by?o wida?.Wygrali 3:0 i to jest najwa?niejsze.Trzeba pami?ta? ,?e w sporcie jest tak,?e nie zawsze lepszy wygrywa.Przyk?ad,prosz? bardzo:Legia na pewno nie by?a lepsze a wygra?a.Co do zawodników to macie racj? Buric bezb??dny,Lewandowski dwie bramy i bardzo dobra gra,Peszko jak zwykle waleczny i szybki(tylko znowu ta g?upio z?apana ?ó?ta kartka)Kriwets znacnie lepszy w ?rodku, no ale jak dla mnie zawodnik nr.1 to Stilic.Wida?,?e przyj?cie Krivetsa bardzo dobrze mu zrobi?o.I oby tak dalej. |
| romak | 2010-03-01 09:20 | tylko_kibic2: ok. mo?e zareagowa?em zbyt gwa?townie. Próbuj? tylko w sposób rzetelny i obiektywny (na tyle na ile si? da) opisa? wczorejsze wydarzenia na boisku. Te w du?ym skrócie wygl?da?y tak, ?e zrobili?my kilka super akcji w ko?cowej fazie meczu odnosz?c w pe?ni zas?u?one zwyci?sto, ale graj?c przez 2/3 tego? spotkania tak, ?e nie chcia?o si? tego ogl?da?. Jeszcze dwie sprawy chcia?em poruszy?. Utwierdzi?em si? wczoraj w moim wcze?niejszym przekonaniu, ?e s?aba gra Stilica na jesie? nie wynika?a z jego niskiej dyspozycji psychfizycznej, tylko z faktu, ?e ma? robi? rzeczy, których nie potrafi (broni?) i braku partnera do gry. Jest Kriwec i od razu wygl?da to inaczej (i nie chodzi tu wcale o rywalizacj?) I druga sprawa to w?a?nie Kriwec - wida?, ?e ma papiery na granie i b?dzie gra? daj?c nam du?o rado?ci. Jednak robienie z niego lewoskrzyd?owego i napastnika uwa?am za prób? przykrycia naszych nieudolnych dzia?a? w czasie tego okna transferowego.
Pozdrawiam |
| ?ysy;batorego | 2010-03-01 09:23 | chcia?bym ?eby ta runda wiosenna by?a dla Nas kibiców takim "zado??uczynieniem" za rund? wiosenn? zesz?ego sezonu. Troch? teraz "ponaci?gam" porównanie ale: pierwszy mecz zesz?ej wiosny z Udine - 1 po?owa Lecha wy?mienita, jak z innej ligi, 2 po?owa padaka, za?amka i pó?niej taka by?a ca?a wiosna.
Pierwszy mecz tej wiosny z Poloni? W. - 1 po?owa Lecha jak ca?a runda wiosenna 2009, 2 po?owa - promyk nadziei patrz?c na akcje przy bramkach na 2-0 i 3-0.
Wi?c szukaj?c jaki? pozytywów i nadziei na t? rund? licz?, ?e mo?e sytuacja si? odwróci...:) |
| Marley | 2010-03-01 09:48 | | Zgadzam si? z tymi, którzy poza rado?ci? z wysokiego zwyci?stwa widz? braki w grze Kolejorza. Nie chodzi tu o wirtuozersk? gr? jak w Barcy, bo wiadomo ?e nam lata ?wietlne brakuj?. Idzie tylko o odrobin? dok?adno?ci. To, co w pi?ce powinno by? norm?, u nas mocno kuleje. Nie mo?e by? tak ?eby kibic przy ka?dym kontakcie Bandra z pi?k? odwraca? wzrok ?eby nie widzie? jak traci pi?k?. Panie Tomku! Szacun za walk? na boisku, wybiegane kilometry i zdrowie w?o?one w ka?dy mecz, ale w futbolu jednak trzeba gra? g?ównie PI?K?! Nie wiem, czy zostawanie po treningach pomo?e czy co, ale je?li dalej b?dziemy w ?rodku pola traci? tyle pi?ek to w ko?cu mo?e si? ?le sko?czy?. |
| Toshi | 2010-03-01 10:30 | Gdyby? by? takim specem za jakiego si? uwa?asz to wiedzia?by?, ?e nie wypada Cracovi? nazywa? Crax? nie mówi?c ju? o tym, ?e ocenianie przydatno?ci do zespo?u cz?owieka, który rozgrywa pierwszy mecz w tym zespole i w dodatku na strasznym kartoflisku to szczyt ignorancji. Komentowa? swoich wypowiedzi wyrwanych z kontekstu nie zamierzam. Daruj sobie kolejne osobiste wycieczki. Sam wiesz jak ostatnio si? to dla Ciebie sko?czy?o. To nie czas ani miejsce na to. Koniec OT.
Uwa?am, ?e nie ma co biadoli?. Wygrali?my wysoko i odrobili?my cz??? strat do Wis?y. Oczywi?cie mankamentów w grze kilka by?o ale to dopiero pierwszy mecz. Stan murawy te? nie sprzyja? efektownej, ?adnej dla oka grze. |
| fifny lofer | 2010-03-01 10:56 | | 1- wida? ile znaczy dobry bramkarz np. Mucha i Buri? 2- Bandrowski (doda?bym Gola, Rachwa?a) to potwierdzenie ?e (cyt p.Le?czyka "przeciwnik ma wi?cej kilogramów i centymetrów ") pi?ka to nie sport walki 3- Stli? udowadnia ?e nieszablonowe zagranie (przy trzeciej bramce wszyscy my?leli ?e b?dzie strzela?, Przyrowski wyszed? do niego, a on zagra? z pierwszej pi?ki do Miko?ajczaka) to o niebo wi?cej ni? powtarzane do znudzenia zagranie na skrzyd?o i wrzutka na 11 i bieganie "jak kot z p?cherzem" 4- dajcie Kriwiecowi troch? (z miesi?c czasu). Nawet najlepszy gracz potrzebuje ogrania z zespo?em w walce ligowej. Sparingi to ma?o. 5- Jod?owiec da? si? robi? jak ma?e dziecko, co z tym ch?opem si? dzieje? |
| Toshi | 2010-03-01 11:09 | | By? mo?e ca?e to zamieszanie z transferem i sprawami kontraktowymi tak na niego wp?yn??o. Glik te? ostatnio nie zachwyca. |
| kev72 | 2010-03-01 11:52 | | Mozna byc malkontentem,ale nie po 3;0 na kartoflisku,gdzie druzynie technicznej zawsze sie gorzej gra.Krivets aktywny,co od niego niektórzy chc??Przy 2 bramce to on z?ama? linie obrony.Teraz w ko?cu zapomnie? o litosci i pewnie rozwalic Crax?. |
| webek | 2010-03-01 11:56 | | w pelni podzielam wasze pochwaly dla semira za zagrania od 60 min, jednak wczesniej gral tak s?abo wg mnie,ze byl pierwszy do zmiany |
| Toshi | 2010-03-01 11:59 | | My?l?, ?e kluczem do zrozumienia stylu gry Stilica jest zapoznanie si? z dokonaniami niejakiego Juana Romana Riquelme. To bardzo podobny typ pi?karza. |
| fifny lofer | 2010-03-01 13:13 | | chyba Lechowi na dzi? najbardziej "na zdrowie" wychodzi ustawienie 4-2-3-1. No i tu zmiennikami mog? by? tylko- Bandrowski/Injac/ Zapotoka.... Lewandowski/Moko?ajczak...... a "trzech myszkieterów" Stilic,Peszko, Kriwiec -- raczej NIE DO RUSZENIA. No mo?e Peszko ( bo ?ó?te!)/Chrapek(jak wyzdrowieje) . Reszta (niestety)...?awka. Mo?e czasem Bereszy?ski/Miko?ajczak. Dla Mo?d?enia nie ma miejsca, dla Kami?skiego (niestety) te?. |
| kalafior | 2010-03-01 13:39 | ..o spotkaniu ju? chyba wszystko napisano..mam jeszcze tylko dwie refleksje:
1.nie wiem jak pozostali ale dla mnie bialy zestaw (tak jak by?o do tej pory) wyjazdowy jest/byl zdecydowanie lepszy od tego bialo niebieskiego
2.Czy mo?emy wy??czy? z naszego repertuaru pucowanie leg?ej – za chwile zrobimy wspolne szaliki z „iti spier..’ – co mnie obchodz? ich problemy – ?mieje si? ju? z nas pol Polski (Polonia tez nam cisn??a od pacho?ków Legii) i ‘ braci jest trzech ?ks legia Lech’ – Legia by?a , jest i b?dzie znienawidzona..jak ktos tam ma cisnienie i miete do siebie – niech jedzie razem na wakacje.. i z tym pedalskim ?ks’em tez..jestesmy jak ostatnie prostytutki z tymi zgodami - co chwila ktos inny..jak zaczyna?em je?dzi? na wyjazdy to si? w banie ?piewa?o ‘hulali po polu i pili jabole Lech Gornik Zawisza i Odra Opole” ..za chwilke b?dziemy w obowioazkowym repertuarze pozdrawiac braci z ?ks’u i w ramach solidarnosci w walce z szatanem walterem ziomkow z ?3 – co z czasy…
|
| Toshi | 2010-03-01 13:46 | | W pewnym stopniu Twoja filozofia jest mi bliska. Jednak na problem ITI, Wyborczej i ca?ej tej ogólnopolskiej krucjaty anty-kibicowskiej trzeba spojrze? w szerszym wymiarze ni? tylko przez pryzmat w?asnego podwórka. Porozumienie ponad podzia?ami. Nikt nie nawo?uje przecie? do wzajemnej mi?o?ci i porzucenia wszelkich antagonizmów ale od czasu do czasu trzeba zjednoczy? si?y w walce ze wspólnym przeciwnikiem. |
| ROBERP | 2010-03-01 13:51 | Je?eli Peszko nadal b?dzie wykazywa? si? tak? waleczno??i? ( czytaj bezmy?lnie zdobytymi kartkami ) to mo?emy zosta? przed meczami z Legi? b?d? Wis?? bez prawej pomocy.
Co do porównywaniaa przez niektórych Lecha do Barcelony to polecam : http://www.youtube.com/watch?v=olREMH7MRno
Chyba nam jeszcze troche brakuje ... |
| Administer | 2010-03-01 14:30 | Pozwole sobie WYJATKOWO nie zgodzic sie z Fifnem(L;). Co do Mozdzenia...
Co prawda nie wiem w jakiej jest na dzis formie, ale zdaje sie ze nabral ciala i moze jest mocniejszy. A jesli tak, to (zwl. u siebie) powinien NATYCHMIAST zajac miejsce Bandra, bo ma wszystko co jemu brakuje. A wlasnie defensywni pomocnicy sa pieta ajschylosowa Lecha. Wiekszosc (tak docenianych) heroicznych potyczek i przebiezek ktore wykonuja sa prosta konsekwencja uprzedniej wlasnej (i starzejacej sie, nieruchawej obrony za soba)... nieudolnosci! Mozdzen juz dzis ma wiecej walki w sobie (w psie) a jego przeglad, technika, chec strzelania, niezle podania i bycie przyszlosciowym , juz dzis powinny mu dac dosc regularne miejsce w skladzie.
Wracajac do meczu i kolejnych...
Gramy na wyjezdzie z Wislo, GKS, Ruchem i Slaskiem (spadowicze tez moga ugryzc!). Pewnie nie ucieszyl Cie zbedny (Twoim zdaniem moze ;) transfer Rodionova, ale o tytule moze zadecydowac( i zadecyduje!) JEDEN mecz. Mecz przed ktorym sedziowie celowo dadza kartke Lewemu, Peszkowi. I CO WTEDY? Bedziemy cienciejsi niz w te kiepskie 60 minut na Polonii. Jeden mecz, jedna niewykorzystana szansa. Logicznym byloby celowo zalapac kartke przed mniej waznym meczem, tylko... nie mamy tak pewnego skladu by az tak sobie pogrywac... |
| fifny lofer | 2010-03-01 15:08 | | @Administer- paradoksalnie teraz chyba lepiej grac z "potencjalnymi spadkowiczami" u nich (tak b?dzie z Odr? W.) ni? u siebie (Arka, Cracovia, Zag??bie Lubin) gdzie oni zamuruj? i b?d? grali systemem "lampa do przodu z kontry". Z drugiej strony mo?e przyjezdni (pod presj? publiki) nie b?d? uprawiali wycinki i koszenia, co zdecydowanie odbiera ch?? do gry naszym lechitom.a co do Mo?d?enia to.. chyba nie ma predyspozycji na gracza defensywnego, ma w sobie iskr?, styl nieco podobny do Semira. Zatem ustawianie go na pozycji ?rodkowego defensywnego raczej mu si? nie przys?u?y. |
| ROBERP | 2010-03-01 15:21 | | A nie mo?na spróbowa? wariantu z Djurdjevicem jako defensywnym?Przecie? w tym momencie do akcji ofensywnych mo?e si? w??cza? Seweryn ( Djurdjevic mo?e go w tym czasie asekurowa? ) no i Krivets móg?by gra? bardziej w ?rodku pomocy. |
| fifny lofer | 2010-03-01 15:32 | | @EOBERP- wiesz z tym w??czaniem si? bocznych obro?ców to ja my?l?, przynosi tylko straty. Ile bramek pada?o bo Kiki, Garnek nie zd??yli a Wilk czy Peszkin "przepu?cili "swoich" skrzydlowych czy obronców. Moze to asekuracja ale niech na razie Lech nie wychodzi przed orkiestr?. Atak nap?dzaj? Semir,Peszkin i Krywiec i niech tak pozostanie. Garnek i Dyzma w ataku robi? du?o szumu i.... tylko tyle. A pozstawione "dziury" czarne jak te kosmiczne. |
| Administer | 2010-03-01 15:34 | | No wlasnie! Moga sobie robic minki do LechTV, udawac twardzieli - ale jak przychodzi co do czego, to ten chaos-panika na tylach zdradza, jak malo maja zaufania do siebie i do swoich partnerow. Takze przykucie bocznych do obrony (ba! - wspomoaganie stoperow) nie dosyc ze potwierdza brak wiary ( moze umiejetnosci?) w siebie, ale i oslabia mozliwosci ofensywne. Kiedyz to widzielismy Garnka z pilka przy narozniku? Klasowa druzyna bowiem REGULARNIE musi najezdzac bocznymi obroncami w poblize pola. Lewa Lecha jest zupelnie zastygla, a szczerze mowiac... Krivets nie pokazal tam nic wiecej, niz Wilk bedacy w formie. Bo on ma grac wolnego strieloka. CZYLLI: jest jakis taki defensywny PAT w Lechu, i wynika on z... braku pewnosci samego trenera. |
| mas que un club | 2010-03-01 15:42 | | A Luis jego zmiennikiem (Seweryna). Administer o co Ci chodzi z Rodionowem? |
| ROBERP | 2010-03-01 15:53 | | Jak nie b?dziemy chodzi? skrzyd?ami ( konkretnie chodzi o lewe bo na prawym wiadomo,Peszko ) to sama statyczna gra nie da za du?o.Potrzebne jest w??czenie si? lewego skrzyd?a ( bo my?l? ?e wszyscy widzieli ?e Krivets lepiej si? czu? schodz?c do ?rodka pomocy ). |
| fifny lofer | 2010-03-01 15:54 | | @Administer- dlaczego czepiasz si? znowu trenera? Bez sensu, ot chyba na zasadzie ?e jak nie ma kogo kopn?? to kopn? psa. Wiadomo, obrona potrzebuje liftingu i pisanie o tym nader oczywiste. G?upio ?e pozosta? si? do wyboru tylko Glik. No i apeluj?, przyj?? do wiadomo?ci ?e "Lechu nigdy nie b?dziesz Realem czy Chelsea". To tak oczywiste ?e a? g?upio wspomina?. Na stole grochówka Panowie, a nie "frutti di mare".. he he he |
| fifny lofer | 2010-03-01 15:55 | | ps. A co my?licie o Tosiku??? |
| ROBERP | 2010-03-01 15:57 | | O Tosiku to pomo?emy pogada? , ale pó?niej.Teraz musimy gra? tym co mamy. |
| Administer | 2010-03-01 16:11 | Przod pokazal na ile go stac i ze u nas jest klasa w sobie (acz zmiennicy czy nabytki typu Rodionov na wage zlota). Niemniej...
Musi miec za soba maszyne, ktora go bedzie regularnie zaopatrywala i tam tez... dominowala. Takiej nasz napad nie ma, wiec te perelki zdarzaja sie tak rzadko i sa jakby niespodzianka. Czegos tam po prostu brakuje, cos jest nie tak. Najbardziej rzuca sie w oczy Bander, ale czy to tylko on i Injac?
A trener: chyba widac jak mu ciezko i jak jest zahukany tymi wszystkimi naciskami, presja i... niekoniecznie odpowiednimi zawodnikami.
Smiejecie sie z Wisly, ale poza chamstwem, dosc impoonujaca byla ta zespolowa i indywidualna dominacja w drugiej polowie na GKSem. I ta skurteczna WALKA jaka tam niemal wszyscy maja! Wlasnie tam z tylu maja taka maszyne. My niestety nie. Jeszcze nie, mam nadzieje.... |
| fifny lofer | 2010-03-01 16:12 | | @jasne tak si? zapyta?em A do @ Administer dla Ciebie info z "gadzinówki" cytuj? "Warunkiem przed?u?enia umowy Skor?y jest zdobycie trzeciego z rz?du mistrzostwa Polski. Je?li przegra walk? o nowy kontrakt, o prac? nie musi si? martwi?, bo od ponad roku jest na szczycie listy ?ycze? Lecha.' Jezuuuuuuu.... Ciep?e Kluchy Maciej- jak go nazywaj? w Krakowie--- u nas..... Ty sobie to wyobra?asz? Le? ca?uj Zieli?skiego po r?kach. |
| Administer | 2010-03-01 16:18 | | Te cieple kluchy nauczyly Wisle rznac wszystkich rowno ze sztuczna trawa ;=) |
| fifny lofer | 2010-03-01 16:29 | | a mo?e Garncarczyk jako defensywny pomocnik (za Dim? albo Bandra)? Agresywny, z ci?giem, strza?em, szybki? Hm. Wtedy z pomocy móg?by "podeprze?" Kriwieca , a maj?c za sob? Djurdjevica (jako bocznego) który dobry w defensywie, ale nie tak szybki i nie tak kreatywny moze to by?by niez?y ruch ? Bo widz? jak Garncarczyka "rzuca" i ten nadmiar energii uderza mu na obronie do g?owy, a tak pobiega?by wi?cej i mo?e ci?nienie nieco by "zesz?o" z po?ytkiem dla Lecha. |
| mar76cin | 2010-03-01 17:14 | | W?a?nie obejrza?em sobie w spokoju powtórk?. Pocz?tek meczu przeci?tny a potem ?rednia pana Zieli?kiego. Lewy zrobi? swoje, ale gracz meczu to Stilic. W sobot? nie spodziewam si? finezji futbolu ale licz? na 1-0 i trzy punkty. Mimo wszystko licz? ?e na lepszym boisku pi?ka b?dzie naszym grajkom lepiej chodzi? od nogi do nogi bo przecie? to potrafi?. |
| rafi30 | 2010-03-01 18:10 | | Toshi-po pierwsze moja intencja nie bylo obrazanie Cracovii- po prostu skrocilem nazwe, po drugie nie skreslam Kriwca ale chyba racje maja ci ktorzy pytali- skoro on taki dobry to dlaczego nie idzie do zachodniej ligi za wieksze pieniadze ! Co do reszty- kazdy popelnia bledy ale sztuka jest sie do nich przyznac-ja bylem entuzjasta Rutkowskiego i Amiki -teraz przyznaje ze sie mylilem-ty zarzekales sie ze nie pojdziesz na mecz Lecha jesli bedzie gral na licencji Amiki ale nie chcesz sie do tego przyznac ! Dostalem za to bana na jakies 3 lata ( mimo ze nikogo nie urazilem)- dyskutowalem na konkurencyjnej stronie Lecha i nie narzekam ! |
| Toshi | 2010-03-01 18:26 | Ja entuzjast? nie by?em i nie jestem nadal. Tyle tylko, ?e z czasem zrozumia?em, ?e dla Lecha prawdopodobnie nie by?o innej drogi. Tak naprawd? to my, kibice decydujemy o to?samo?ci klubu wi?c troch? wyluzowa?em. Ot, taki futbolowy relatywizm. Bana dosta?e? za ca?okszta?t i nie by?a to moja autonomiczna decyzja. Skracanie nazwy Cracovii w TEN konkretny sposób jest obra?liwe. Co do Krivca, transfery z takich lig jak bia?oruska do czo?owych zespo?ów europejskich to rzadko??. Najcz??ciej pi?karze z futbolowej prowincji wol? przenie?? si? do nieznacznie tylko lepszego zespo?u maj?cego w perspektywie byc odskoczni? do powa?nej kariery.
Pozdrawiam |
| Administer | 2010-03-01 18:40 | @Fifny: dobrze kombinujesz, cos w tym kierunku bo cos trzeba tam zrobic, mocno zmienic. Para Bander-Injac osiagnela szczyt swych mozliwosci (bywa tez dno) i trzymanie sie tego kurczowo nie ma nawet... terazniejszosci, a jest wyrazem troche kunktatorstwa, troche tchorzostwa. Rozumiem ciezkie wyjazdy, ale u siebie? Np. z Carcowia. Coz oni moga wniesc? Juz z gory zanosi sie na cud 1:0.
Od tego jest trener, zeby jakos to poprzestawial, bo stamtad musi isc wieksze zagrozenie i jakies realne "drugie podanie". |
| Toshi | 2010-03-01 18:49 | | Administer mam pytanie. Jak zapewne Ci wiadomo, swego czasu trenerem Realu Madryt by? Fabio Capello. Jakie? by?o zdziwienie futbolowego ?wiata, kiedy zarz?d klubu obwie?ci?, ?e w?oski szkoleniowiec nie b?dzie d?u?ej opiekunem ich zespo?u, poniewa? pomimo zdobycia mistrzowskiego tytu?u, kibiców nie zadowala? styl gry dru?yny. Czy uwa?asz, ?e w adekwatnej sytuacji zarz?d Lecha powinien zwolni? Zieli?skiego z powodu preferowania defensywnego stylu gry ? Nie uwa?asz, ?e cel u?wi?ca ?rodki i w pewnych sytuacjach kunktatorstwo bywa uzasadnione ? |
| rafi30 | 2010-03-01 19:36 | | Toshi -pelna zgoda oprocz ..bana! Nie wiem czy pamietasz ale nigdy nikogo nie obrazilem-nie pisalem wulgaryzmow! Dostalem bana za to ze mialem inne poglady od was! |
| mieto100 | 2010-03-01 19:44 | | Toshi moze ja ci odpowiem pytaniem a czy zadowoli ci? sukces tylko na naszym podwórku?a w Europie to juz nie.A wiesz co ugra?a w Europie druzyna Capello i dlatego go pogonili |
| Toshi | 2010-03-01 20:15 | Oficjalnym powodem zwolnienia Capello by?o niezadowolenie kibiców spowodowane lansowaniem przez niego defensywnego stylu gry. Tylko ten aspekt porusza?em w swojej wypowiedzi ale oczywi?cie odnios? si? do poruszanej przez Ciebie problematyki. Na dzie? dzisiejszy tak, zadowol? si? zdobyciem tytu?u. Wystarczy przypomnie? sobie kiedy ?wi?towanie mistrzostwa by?o ostatnio udzia?em Lecha i jego kibiców. O ewentualn? kwalifikacj? do fazy grupowej Ligi Mistrzów b?d? si? martwi? pó?niej.
Pozdrawiam |
| Administer | 2010-03-01 20:20 | @Toshi: na dwoje babka wrozyla z tymi "wymarzonymi" skladami. Czesciej, lepiej ta sama druzyna wychodzi majac jakies drewno, kogos krytykowanego, niz na "kibicowskich skladach". Konkretnie, juz nie pamietam tamtego skladu ani jego stylu. Niemniej... zakladam jednak w ciemno, ze tamta druzyna naprawde umiala grac w tej defensywie, i cos mi sie przypomina, ze i brameczki strzelala ze palce lizac. Zwalniac trenera nie ma powodu, ale wlasnie pokazalby klase, gdyby zaczal cos tam tworzyc, bo na razie wymieniamy napastnikow (Cueto za Wilka, Mikolajczak za kogos) wzglednie, obroncow bo kontuzja, probuje sie wariantow ofensywnych, ale ta czesc obrony-pomocy jest jakas niewzruszona i nie na miare mistrza, czy chocby... budowy przyszlej druzyny. A zmiany, proby niekoniecznie oznaczaja slepe ryzyko, bo przy pewnym prowadzeniu 2:0, bylby czas na jakies gruntowne proby tam. Moze i Garnek, Zlatan, a moze Kaminski czy Zapotoka (w Turcji w najlepszym meczu Lecha nie zagral Bander). Ktos z dynamika, precyzja i zwodem - z parciem do przodu na strzal typu Gamla. To teraz to takie na: "OK bylo 0:0, nikt nie zawiodl, ale sie nie udalo". Nie sztuka zrobic to z nowymi nabytkami - i wlasnie tu moglby udowodnic swa klase. A potrzeby sa ogromne, ciagle mowi sie o napastnikach, stoperach, a tymczasem, jak odejdzie tych 3-4 najlepszych, to za te pieniadze nalezaloby kupic chyba z 10 zawodnikow. To niemozliwe, wiec... trzeba kogos tam wtrenowac z tego co sie ma, bo jednak zbyt czesto dzieja sie tam rzeczy straszne albo... kompromitujace. Sumujac: albo jeden albo drugi. Zreszta, symptomatyczne jak rzadko lapia kartki...
PzDr (tym bardziej ze podobno banujesz czasem ;) |
| fifny lofer | 2010-03-01 20:39 | | Budowa? to z nowego. Rzadko stawia si? domy (a sam budowa?em sie) ze starej ceg?y. Nie odpowiada mi zupe?nie wizja Lecha typu Omonia Nikozja. To zbyt dalekie postawienie ponad wszystkim celu. Sorry, poznaniacy to ludzie nieco konserwatywni i jak mo?na pogodzi? sie z obecno?ci? obcokrajowców w klubie to z wizja dro?yny, nawet graj?cej w LM, z?o?onej z samych (no mo?e 1-2 Polaków) pogodzi? si? trudno. Nawet jak b?dzie to kosztem super-ekstra-de luxe sukcesów. Pisze to bo w tym KUPIC, KUPIC, KUPIC coraz mniej polskich nazwisk i znaczy to ?e to co zrobiono na jesieni ( wyci?gniecie Mo?d?enia, Kaminskiego, Ratajczaka, Bereszy?skiego, Drygasa, Sza?ka) to ( a nie ma do tego nic trener , ale po trochu my-kibice i Zarz?d) zostaje "po cichu" ukr?cane , bo kadra nie z gumy a miejsce dla Rodionowa, Novaka czy jakiego? tam rusina MUSI si? znale??. Szala zbyt mocno si? zaczyna przechyla? w drugie po?o?enie ! |
|
|
Dodaj swój komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany w serwisie. Aby założyć konto kliknij tutaj.
|
|
|