|
|
|
|
| 2010-04-26 17:18 |
Ekstraklasa: Kolejorz podejmie Lechi? Gda?sk |
 Wczoraj zako?czy?a si? 25. kolejka Ekstraklasy, a ju? dzi? na polskich boiskach rozpoczyna si? 26. seria ligowych zmaga?. Kolejorz swój mecz rozegra jednak w ?rod?, a przeciwnikiem poznaniaków b?dzie Lechia Gda?sk. Pocz?tek spotkania zaplanowano na godz. 18:45.
Trudno si? spodziewa?, by od sobotniego spotkania z krakowsk? Wis?? w dru?ynie Jacka Zieli?skiego dosz?o do istotnych zmian. Za to w zespole Lechii musi doj?? do kilku wymuszonych roszad. Za nadmiar ?ó?tych kartek zawieszeni w meczu z Lechem b?d? Krzysztof B?k, Tomasz Dawidowski i Piotr Wi?niewski. W Poznaniu nie zagra równie? Serb, Marko Baji?, który w poprzednim spotkaniu otrzyma? czerwon? kartk?. Pi?karze z Gda?ska nie wygrali ?adnego z ostatnich pi?ciu spotka? ligowych. Podopieczni trenera Tomasza Kafarskiego po raz ostatni zdobyli komplet punktów w meczu 20. kolejki. Pokonali wtedy na wyje?dzie dru?yn? ?l?ska Wroc?aw 2:1. Poprzednie spotkanie pomi?dzy Lechi?, a Lechem odby?o si? w pa?dzierniku ubieg?ego roku i zako?czy?o si? bezbramkowym remisem. Atutem poznaniaków b?dzie jeden dzie? d?u?ej, który mieli na regeneracj? si?, gdy? gda?szczanie swój poprzedni mecz rozegrali w niedziel?. Potrafili w nim jednak zremisowa? z silnym w tym sezonie Ruchem Chorzów. Do ko?ca rozgrywek pozosta?o 5 kolejek. Kolejorz traci cztery punkty do lidera tabeli, Wis?y Kraków. Lechici, chc?c liczy? si? w walce o mistrzostwo nie mog? sobie pozwoli? na jak?kolwiek strat? punktow?. Dlatego zwyci?stwo w ?rodowym meczu nale?y traktowa? jako obowi?zek.
|
|
| Autor: | 2010-04-26 17:18 | Źródło: w?asne | Czytań: 2644 | >> skomentuj to wydarzenie (59)
|
Zobacz także
>>
|
|
Komentarze
| Ferry | 2010-04-27 07:27 | Pi?knie sie tabela u?o?y?a wida? ?e nasza minimalistyczna gra w Krakowie przynios?a efekty
Nie dosy? ?e sami musimy wygrywa? (wow) to jeszcze liczy? na cudowne potkni?cia rywali..
Tylko dlaczego nikt wcze?niej o tym nie pomysla?
|
| klemens | 2010-04-27 09:13 | | Oj niechcialbym bym napisac tego co w ubieglym roku na cztery kolejki przed zakonczeniem rozgrywek(pozamiatane).Jeszcze jakas iskierka nadzieji tli sie w moim secu. |
| creative1933 | 2010-04-27 10:05 | | Wygramy, Wis?a wdupi z Legi? i zremisuje z Cracovi? :D I b?dzie majster :) Ja b?d? wierzy? w Lecha do ko?ca ;) |
| glos z zagranicy | 2010-04-27 13:05 | | Panowie jedna niemila zapowiedz tego meczu: sedzia jest pan Borski z Warszawy!! Mam nadzieje ze nie bedzie chcial nam "pomoc" |
| klemens | 2010-04-27 13:33 | | Bardziej niepokoi mnie brak reakcji na kartke jaka otrzymal Lewy.Diaz teatralnie upadl sugerujac sedziemu jakoby Lewy go uderzyl,wszyscy ktorzy ogladali mecz w tv widzieli ze byla to sciema.Czyzby zarzad juz sie pogodzil z tym ze po raz kolejny majsterek nam umknal? |
| glos z zagranicy | 2010-04-27 13:47 | | Widac po meczu w Krakowie duzo sie zmienilo. Jacek ida chyba zmiany i to na wielu stanowiskach. |
| kev72 | 2010-04-27 14:43 | zagrajcie choc raz kosmicznie i wygrajcie z tak os?abiona dru?yn? ze 4,5 do zera.
A leg?a fuksiarsko wygra?a w Kielcach. |
| creative1933 | 2010-04-27 14:45 | | Wiesz akurat, ?e Legia jest w formie to dobrze bo i tak jest za nami a przynajmniej jest szansa, ?e zatrzyma Wis?? ;P |
| Administer | 2010-04-27 14:48 | Tu raczej potrzeba rewolucji (takiej jaka zapowiada Legia) ale wlasciwie niby dlaczego mialaby byc, skoro wlasciciel ma juz teraz wszelkie powody do zadowolenia? Forsa wplynie niemala, a wicemistrzostwo niewykluczone.
A na Pogo zawsze moze liczyc...
Praca skautow tez powala. Ponoc obserwuja "na biezaco!" 600 zawodnikow, ba, maja ich nawet w komputerze. Co prawda, jak przychodzi okienko, okazuje sie, ze nie ma nikogo do wziecia...
Se mysle, ze jakby skoncentrowac sie na kilku, co sa po prostu lepsi od naszych najslabszych ogniw i je najzwyczajniej.. wymienili (Klich, Kielb, Tosik) to zaoszczedzilibysmy sporo pieniedzy na ich podroze dookola swiata, konczace sie proba sciagniecia 4ch zawodnikow z jednego znanego klubu byl w LM. Takie skautostwo jednak, to moze zrobic kazdy, takze ja ;). Niby do trzech razy sztuka, ale jak ktos powiedzial: Trzeciego Rzymu nie bedzie! |
| rafi30 | 2010-04-27 15:10 | | Administer-ogolnie masz racje ale.. Tosik czy Klich nie miesciliby sie u nas na lawce- moze i maja potencjal ale to troche za malo jak narazie ! |
| Administer | 2010-04-27 15:48 | @rafi: nie miesciliby sie w lawce? A ile lat chcesz grac Injacem i Bandrem? Czy u Smudy oni zawsze grali razem w kazdym meczu? Prawie nigdy! Sorry, ale w odroznieniu, nie tylko od obu wymienionych, kazdy z nich (moich przykladowych) jest: stale pod gra !!!, bioracy ryzyko i gre na siebie, twardszy, waleczniejszy i lepiej wyszkolony od odpowiednika (zwl. dokladniejszy). Kielb na swoj wiek, umie duzo wiecej od Peszki (oby zostal), ale nie zapominaj, ze owe lufy Peszki to dopiero od niedawna.
Oczywiscie rozumiem, ze chcialbys zeby Lech po takich stratach, znow hurraoptymistycznie "szedl na majstra!" Czemu nie. Ale moze trzeba jednak poswiecic ten rok na spokojna budowe (jak sie uda wiecej, to proszzz ;) i co najwyzej, skoncentrowac sie na PP, bo, oprocz tych trzech (czy cos kolo tego) tak naprawde potrzeba jeszcze trzech. Bo nie tylko ta dwojka, przy takich ambicjach, to juz tylko lawa.
Wymienie jeden tylko powod. Otoz... sa to "wieczni przegrani" - tzn.nie wygrani (under-achievers), juz tez "po przejsciach", wiekowi, a Lech musi teraz zebrac taka paczke, pod nowego trenera, ktora zeby cos osiagnac, bedzie tak zapieprzac na treningach jak najlepszy wczoraj zawodnik na boisku przez 90 minut, a trener nie bedzie sie bal, zeby mu relaksowicze od dziada nie zastrajkowali, bo bedzie mial wlasnie taka pake. Komu nie odpowiada zachodni, rumunski, ruski trening... do Warty. Stadion beda mieli ten sam. |
| Ferry | 2010-04-27 21:24 | klemens jeszcze masz iskierce nadziei w tej chwili ?
U mnie jakby przygas?a ju? jej prawie nie wida?
Cudu nie by?o mamy 4 kolejki i jak dobrze pójdzie jutro nadal 4 pkt straty
A jeszcze nie ?atwe mecze |
| pawelc83 | 2010-04-27 21:40 | No có? trzeba by? realist?. Nawet je?li zgubi Wis?a punkty z Leg?? czy Crax? ... my te? je gdzie? zgubimy...cho?by w Chorzowie.
My?l o Wzmocnieniach i zmiana trenera jest teraz moj? iskierk?...ale ju? na przysz?y sezon. Mam nadziej? ?e w pucharach nie b?dziemy gra? z panem Zieli?skim.
Có? Liga Majstrów póki co nie dla nas.....Mo?e kiedy?.... |
| piotr10a | 2010-04-27 21:51 | | Oby tylko zajeli 3 miejsce bo teraz mog? przyj?? straty punktów.O mistrzostwie proponuje zapomnie?.Trzeba by?o z Piotra Reeisa nie rezygnowa? pewnie pare punkcików by?o by wi?cej. |
| fifny lofer | 2010-04-27 23:56 | | Lech nic si? od czasów Smudy nie mieni?. Ten sam scenariusz.... niby nie przegrywamy, ale my remisujemy gdy inni wi?cej przegrywajac wi?cej wygrywaj?. To chyba taki "lechickie" znamo?. Maj?c najlepsz? pak? dawa? d.. rok w rok. Pami?tam tytu? z PS z jesieni 2008 "kto b?dzie mistrzem i dlaczego Lech?". Historia zatacza ko?o. Z dru?yny odchodzi? chc? najlepsi gracze a Wy mówicie o wzmacnianiu Kie?bem. Rok temu mieli Lecha wzmocni? obecni spadkowicze. Gor?czkowo poganiali?cie by bra? Chrapka i Zapotok?. Oj Kochani... mo?e lepiej nie rzuca? nazwiskami? Chyba ?e my ot tak sobie popierdalamy. W tym maglowym kontek?cie w sumie mo?na pisa? ró?ne bzdury. Nawet te ?e Lecha zbawi?by Reiss, ?e Cetnarski to galaktico,a Klich to przysz?o?? polskiej pi?ki, w której zreszt? ceni si? np. Mierzejewskiego... he he i po jednym prostym kopni?ciu Matusiaka ci?gnie si? stare historie, a wiecznie obiecuj?cy Nowak z PGE gra z Poloni? cueniutko. |
| klemens | 2010-04-28 06:32 | | Ferry po wczarajszym zwyciestwie Wisly juz sie nie tli. |
| Stoichkov | 2010-04-28 08:07 | | Dzisiaj wielki mecz. BARCA - Inter, wi?c czemu gramy o 18:45?! Przez tych co to ustawiali b?d? ogl?da? mecz na C+, a nie na stadionie :/... Sorry, ale dzisiaj ?yj? bardziej meczem swojej 2 dru?yny od dzieciaka - Barcelony. Lech i tak wygra lekko, ale ch?tnie bym poszed? na mecz, ale có?, brawo C+ :/. |
| lukasgol | 2010-04-28 08:52 | Stoichkov ?al mi takich kibiców jak ty.Co mnie interesuje mecz Barcelona-Inter ? To strona o Lechu.Telewizyjni fani zagranicznych klubów maj? mega problemy...
|
| Ferry | 2010-04-28 09:06 | Stoichkov cz?owieku prosze odpusc juz pisanie na jakis czas bo im dalej tym gorzej to wygl?da
Nie zapomnij na legie pokrzyczec przed tv |
| SzymeKKS | 2010-04-28 09:07 | | Lech si? nie zmieni? od czasów Smudy? To chyba takie wyt?umaczenie ?eby si? pokrzepi? i ?eby unikn?? prawdy o wuefi?cie. Lech zgubi? styl, zgubi? charakter i waleczno?? na boisku. Bardziej skupia si? na zabezpieczeniu w?asnej bramki ni? ataku (co nie jest ju? nawet specjalnie tajemnic?), jest dru?yn? minimalistyczn? która bardziej boi si? przegra? ni? chce wygra? w meczu o wszystko. Smuda nie by? idealny. Ale nigdy nie mo?na by?o naszym pi?karzom odmówi? zaanga?owania i walki do ko?ca. Nawet je?li wynika?o to z tego ?e bali si? trenera. To krzepi?o i dobrze rokowa?o na przysz?o??. A teraz? Wyniki porównywalne, z tym ?e na boisku mizeria a na trybunach rozpacz bez iskierki nadziei. Nikt nie mo?e powiedzie? np. ?e zas?u?yli?my na zwyci?stwo z Jagielloni?. A trener modli si? ?eby miejsce by?o wy?sze ni? trzecie, ?eby móg? powiedzie?: "Zespó? zaj?? wy?sze miejsce ni? w zesz?ym roku" |
| doman | 2010-04-28 09:58 | | Bardzo chc? wierzy? w Lecha. Ale prawda jest prawdziwsza ni? nasze z?udy-widy. Kasperczak po spuszczeniu Górnika, jednak niestety zd??y? Wis?? ju? pouk?ada? i nie ma co liczy? na innych i ewentualne DWA potkni?cia wi?laków, bo skoro si? samemu nie rozstrzyga meczy, to nie mo?na by? mistrzem. Teraz Lech si? pewnie rozleci i na nowo trzeba go posk?ada? gruntownie i to tak, ?eby mia? instynkt mistrza od pocz?tku do ko?ca. |
| Toshi | 2010-04-28 10:02 | | Cz?owieku, obud? si?, nie mieszkasz w Barcelonie tylko w Poznaniu. Takich kibiców Kolejorz nie potrzebuje. Napisa?em to najdelikatniej jak tylko mog?em. |
| Stoichkov | 2010-04-28 10:27 | | Tak samo jak nie potrzebujemy takich pseudo pi?karzy jak Peszko... Najpierw mówi?, ?e chc? gra?u nas kilka lat, a potem si? od nas odwracaj?. Mam nadzieje, ?e kibice dzisiaj si? spisz? i "wykrzycz?" mu, ?e jak chce to niech sp...... grza? ?aw? szkopom! |
| klemens | 2010-04-28 10:38 | | W Twoim przypadku nadzieja to matka de....li. |
| klemens | 2010-04-28 10:45 | | Prawdopodobnie nie skumasz jakie slowo mialem na mysli wiec przetlumacze:stan upo?ledzenia umys?owego w stopniu lekkim |
| glos z zagranicy | 2010-04-28 10:50 | klemens: szkoda gadac z tym przymulem.
Stoichkov: a wez Ty sobie chlopie krzycz co chcesz! Tylko uwazaj zebys za glupoty becki nie dostal. Moze wtedy dojdzie do Ciebie jakie glupoty wygadujesz. A zreszta i tak nie bedziesz na meczu, wiec krzykni sobie przed telewizorem!! |
| Stoichkov | 2010-04-28 10:51 | | Tak, tak we?cie go jeszcze dopingujcie, na pewno zostanie hehehe co za ludzie :/... |
| beginner | 2010-04-28 10:59 | pssss jak co niekotych czytam to slabo mi sie robi :PPP z tego co wiem jeszcze 4 kolejki do konca sezonu na podsumowanie jeszcze przyjdzie czas poki co pilka w grze :))) Lech zawsze gra do konca a najlepisi kibice w Polsce wierza do konca jeszcze mamy szanse zdobyc majstra przy dwoch remisach Wisly (z Legia i Cracovia) wiec proponuje nie marudzic tylko wierzyc zaklinac modlic sie zaciskac kciuki itp :)))
ja tam wierze do konca
2:0 |
| Ferry | 2010-04-28 11:05 | Ostatni raz do stoichkov i innych kalafiorów
Nie wiem jak mozna byc az tak t?pym zeby nie rozumie? co ludzie pisz?
Jak sie nie podoba strona i ludzie tu pisz?cy to wypierdala? na osiedle wykrzyczcie wszystkie swoje ?ale i kompleksy na legie je?opy
Jestescie poprostu zwyk?ymi niespe?nionymi niedodorobionymi bachorami w ?yciu by mi do g?owy nie przysz?o wracac z imprezy i krzyczec cos na legie wis?e czy inne ruchy
Co trzeba byc naprawde ?adnym przyg?upem teraz sie naprawde nie dziwie dlaczego tak czesto pada s?owo kompleks na linii Poznan warszawa
Jeszcze kretyn na stronie KKS bedzie pisa? ze meczu nie oberzy bo barcelona gra no kurw nó? karabin i zawleczka zdj?ta na takiego
?eby ci sikorka na ?eb nasra?a |
| fifny lofer | 2010-04-28 11:06 | | @beginner- i tu masz racj?! Taki scenariusz (remisowy Wis?y) MO?E si? zdarzy?,,,,,,, oby :-) |
| fifny lofer | 2010-04-28 11:11 | | ps: mo?e w powodzi plat przeczytacie i taki artykólik? http://www.futbol.pl/artykul/82867.html |
| Ferry | 2010-04-28 11:13 | Wracajac do sportu to po cichu licze przy naszych zwyciestwach na porazke wis?y z legia i remis z cracovi?
Zdobycie MP w takich okolicznosciach wynagrodzi?oby wiele |
| oliwia242 | 2010-04-28 11:15 | | Stoichkov jak mo?na w najwa?niejszych meczach wykrzykiwa? jednego z najlepszych pi?karzy.We? Ty si? zastanów co piszesz tym bardziej,?e póki co odej?cie Peszkina to na razie fakt medialny.Co do majstra to oczywi?cie wszystko mo?liwe,chocia? Wis?a oprócz tego,?e poprawi?a swoj? gr? to ma jeszcze mas? szcz??cia.Boj? si? jednak wi?cej,?e to my pogubimy punkty bo co do Wis?y to jestem pewien ?e jeszcze gdzie? je straci.Co b?dzie jak masjtra nie b?dzie ,ano pokrzyczymy troch?,pokrytykujemy a pó?niej i tak t?umnie przyjedziemy na kolejne mecze w tym mam nadziej? równie? pucharowe ,dlaczego ano dlatego,?e taka jest natura kibica a poza tym Lech ma tych kibiców najlepszych. |
| klemens | 2010-04-28 11:44 | | Ferry,oliwia242-moj scenariusz na wiosenne mecze mowiac delikatnie poszedl sie ......?,jezeli Wasz sie sprawdzi gole w?sy! |
| glos z zagranicy | 2010-04-28 12:09 | | Ferry: nie wiem czy mozna na to liczyc. Po tym co pokazali wczoraj sedziowie wszystkie warianty sa mozliwe. Obysmy nie przezyli traumy dzis z panem Borskim!! W Warszawie Wisla raczej nie przegra, ale nam ich dwa remisy tez wystarcza. Ciekawie moze byc w ostatniej kolejce. No ale zeby sobie robic jakies nadzieje to najpierw my musimy wszystko wygrac. |
| kamikadze14 | 2010-04-28 12:47 | Stoichkov - dzieciaku nie ?ykaj ju? tych tabletek bo masz doszcz?tnie ?eb zryty.
Do reszty - wy lepiej si? módlcie o 3 msce a nie jaka? matematyka i liczenie pkt. do Wis?y. A wystarczy?o na jesieni nie gubi? g?upich pkt. No ale co niektórzy nie wiedz? czym si? ko?czy murowanie bramki. |
| guderian | 2010-04-28 12:57 | | Ci??ko b?dzie, ?eby zwis?a straci?a punkty, a po tym co zobaczy?em wczoraj powiem tak maj? dru?yn?, szcz??cie i s?dziów. A my mamy przed sob? mecz z ruchem, gdzie na 200% stracimy punkty.Amen |
| rafi30 | 2010-04-28 14:01 | glos- sorki ale wszedzie weszysz uklady, matactwa! Jedna bramka ze spalonego padla w Gliwicach ale jesli ogladales mecz to Piast nie mial zadnych szans! A juz oskarzanie Borskiego przed meczem jest po prostu niestosowne ! \
Administer- ja uwazam ze powinnismy sciagac pilkarzy lepszych a nie slabszych- z tego co wiem Tosik juz podpisal kontrtakt z Polonia Warszawa czyli slabiutkim klubem-mimo ze byl wolnym zawodnikiem jakos nie mial ofert z Bundesligi czy nawet Wisly czy Legii ! |
| Administer | 2010-04-28 14:31 | @rafi-fifty: po prostu mamy widac, rozna ocene jakosci grajacych w Lechu zawodnikow (sklad 1-szy i lawa)i moze ogolnej jakosci gry zespolu. W porownaniu do lidera:
1) nie mamy dryblerow i mniej zawodnikow potrafiacych przesadzic mecz
2) pozostali, i ich tyl i tylny srodek sa o niebo twardsi, waleczniejsi i pewniejsi siebie.
3) mecz z Piastem jest kolejnym przykladem (porownajmy sobie z naszym wystepem w Odrze) jak potrafia zdeptac i stlamsic przeciwnika, zwl. gdy trzeba (i to nadal bedac bez specjalnej formy)
I nie sadze ze tu ma cos trener wspolnego (u nas ma, ale tylko poniekad). To kwestia ich wewnetrznego podejscia, determinacji i klasy. Oni sa gotowi zabic, zeby zdobyc punkty. My... tak sobie pykamy, i wcale nie tak czesto pieknie (a chcialbym zobaczyc kozackiego Lecha). Co najwyzej ladne bramki strzelamy. |
| GRISZA-fan | 2010-04-28 14:38 | | rafi...prawd? jest, ?e Wis?a ma troch? "szcz??cia" - wczoraj nie jedna, ale DWIE pierwsze bramki pad?y ze spalonego - i mam nadziej?, ?e pami?tasz jak Wis?a zdoby?a dwa punkty z Poloni? Warszawa. Niestety obawiam si?, ?e w?a?nie te punkty zdecyduj? o mistrzostwie. |
| glos z zagranicy | 2010-04-28 14:45 | rafi: obym sie mylil, ale ten pan nie jest sedzia wysokich lotow. Pogadamy po meczu.
Co do wczorajszego meczu Wisly, jak juz wspomnial GRISZA, to byly dwie bramki nie jedna, a kolejne byly konsekwencja tych dwoch pierwszych bo Piast musial sie bardziej odkryc. Bez szans tez nie byl bo byly momenty gdy Wisla miala trudnosci z wyjsciem z wlasnego pola. Inaczej sie gra gdy masz 0:0 w 60 minucie, mysle o Wisle, a inaczej gdy prowadzisz 2:1. |
| Administer | 2010-04-28 14:57 | Oczywiscie, to ze sedziowal (wszedobylski ostatnio mimo krytyki) szulc, sedzia od specjalnych poruczen,jakos nikomu nic nie sugeruje.
Mnie tak, ale ja to zawsze lubilem "conspiracy theories"... W mysl jednej z nich, do zabranych nam punktow na Cracowii i GKS, "doliczylbym" ewentualnie mozliwe 2 punkty tam (na minus Wisle). 9 punktow nam w tyl. Niezly osiag jak na jednego, i to bezmozgowatego arbitra. |
| kamikadze14 | 2010-04-28 15:02 | | Administer - orkiestra gra jak dyrygent karze. A niestety na naszych grajków trzeba bata. Ale po co si? wysila?, jak trener stoi z za?o?onymi ?apkami i tylko gile wci?ga nosem. |
| fifny lofer | 2010-04-28 15:30 | | m?cz?ca jest ta polska pi?ka w której zapasy i pi?ka r?czna panuje nad technik? Gdy komentator mówi "gdyby strzeli? metr w dól i dwa metry w lewo to by?aby pi?kna bramka" a w meczu celnych strza?ow jest zero albo dwa. I nie cieszy wtedy ?adne 1-0 bo w oczy zagl?dana po raz setny widmo kompromitacji z... ( wpisa? dowolny zespól z Modawii). Gdzie moja ukochana dru?yna jest rzadko faworytem , ktory rywala odprawia z 3 bramkami , bo tak wynika z mo?liwo?ci, techniki i kultury gry. Dlatego nie bol? jednak remisy z PGE czy Wis??, a te z Odr?, Piastem. Pora?ka z Wisl? inaczej smakowa?aby ni? z Cracovi? czy Poloni? Warszawa. I nie cieszy ?e wygra lepszy (mo?eWis?a , mo?e Lech) bo ten najlepszy ma pe?ne portki strachu gdy wyjedzie ze swojej wsi do wielkiego miasta i na bank wróci z podkulonym ogonem, zbity jak pies. I o to tu biega, nie o jakie? tam przepychanki z Ruchem czy Legi?. Nic nie wskazuje ?e Lech anno domini 2010/2011 b?dzie lepszy, wi?cej ?e b?dzie taki sam lub slabszy. |
| almelo | 2010-04-28 15:39 | | Nawiazujac do wiary w koncowy sukces o ktorym pisze ,zreszta slusznie, beginner wybiegne troche w przyszlosc. Bo nikt chyba nie wyobraza sobie niezgarniecia dzisiaj 3 pkt to warto zauwazyc ze w kolejnym meczu tzn. ze slaskiem nie zagra Mila.Co prawda slask gra ostatnio padake,ale Mila we Wroclawiu jest w stanie spiac sie na Lecha i jakas wazna pilke zagrac. Poki co trzeba sie skupic na lechii. Walka do konca! Hej Lech! |
| rafi30 | 2010-04-28 16:13 | | niestety ale nie macie racji- nie sluchajcie komentatorow tylko sami uwaznie ogladajcie- zreszta na koniec Ligi+ ten byly sedzia(zapomnialem nazwiska) wrocil do tej drugiej akcji i jednak uznal ze nie bylo spalonego- za Brozkiem stal w linii obronca a za nim wislak ktory jednak nie uczestniczyl w grze- zobaczcie jeszcze raz ta sytuacje a uwierzycie ! |
| MaCiEjOoS | 2010-04-28 18:07 | Witam
Niestety nie mam mo?liwo?ci bycia na Meczu a nawet w domu, wi?c zmuszony jestem mecz obejrze? w necie tak wi?c pytanie czy ma kto? jaki? kana? z Sopcast'a ? |
| mas que un club | 2010-04-28 18:30 | | My?l?, ?e nic tu nie ma sensu co piszecie, dlatego, ?e mamy naprawd? ?wietn? wyrównan? dru?yn?, brakuje w sumie tylko zmienników dla skrzyd?owych i napastnika, ale generalnie jak na Polsk? jeste?my zajebi?ci i tak nic z tego. Nie wiem chyba jaki? supermotywator by si? przyda?, tak jak Beenhakker zmobilizowa? do gry kilku ch?opków roztropków. Generalnie nasi po prostu nie graj? a umiej?, a Ruch gra mimo, ?e nie umie. Mo?e faktycznie ten ca?y Doktor Wielkoszy?ski który pracuje dla Ruchu to jedyny cz?owiek w Polsce, który ma poj?cie o szybko?ci i sile dynamicznej?? |
| mas que un club | 2010-04-28 18:31 | | Mam nadziej?, ?e chocia? wygraj? czterema golami, bo smutno na tym wielkim stadionie bez mistrzostwa. |
| Stoichkov | 2010-04-28 19:43 | | ZIELINSKI NARA!! |
| tylko_kibic2 | 2010-04-28 19:46 | | Komentarz po I po?owie: Lech Pozna? gra os?abiony brakiem trenera, ten pan w czarnym garniturze tylko po wyp?aty chodzi. |
| MaCiEjOoS | 2010-04-28 19:49 | | Wida? brak Tomka, wszystko w ?rodku przegrywamy... |
| Administer | 2010-04-28 19:53 | Wychodzi na to (acz niby na moje) ze niepotrzebnie na KKS napisalem, ze dzis bez jednego Bander-Injac. Czyli... jakby grac z najwiekszym drewnem, po staremu... byloby lepiej.
No i zawsze zalilismy sie, ze przeciwnik nie gra otwartej pilki. A tu co? Nie mamy pojecia jak grac zywa, obrotowa, techniczna pilke. Polowa tych zawodnikow nie ma techniki na mistrza. Chca grac na calego - i mamy to co widzimy. Tylko niestety, polowa tu nie widziala, ze moze nawet mamy i gorszy technicznie sklad od Lechii. Nawet dzis, setka dosrodkowan w przewadze (czyli 80% na strate pilki) ani jednego kiwniecia.
Sorry, ale Wisla jest lepsza i zasluguje na mistrza |
| MaCiEjOoS | 2010-04-28 20:00 | | Peszko jeszcze jedna kartka i znowu zostanie zawieszony... |
| marol | 2010-04-28 20:04 | | Po tym co pokazuj? w tym meczu to módlmy si? ?eby chocia? w pucharach zagra?. |
| piotr10a | 2010-04-28 20:13 | | Chyba w tym sezonie "p?karzyki" Lecha zako?czyli walke. |
| tylko_kibic2 | 2010-04-28 20:45 | | Komentarz po II po?owie: trener nie powinien dosta? przed?u?enia kontraktu, nawet po zdobyciu mistrza. Ten zespó? nie potrafi gra? w pi?k? maj?c "najlepsz?" pomoc. |
| piotr10a | 2010-04-28 20:49 | | Lech mistrzem z tak? gr? to by by?a profanacja. |
| MaCiEjOoS | 2010-04-28 20:50 | | A Mój : Bóg zap?a?.... |
|
|
Dodaj swój komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany w serwisie. Aby założyć konto kliknij tutaj.
|
|
|